Förvandlingarnas bok

Vad är poängen med att spara pengar när det ändå är oetiskt att flyga?
[Obs! Svaret: "Att spara dem till andra saker" godkännes icke och kommer att räknas som FEL]

Jag har ätit übermumsig broccolilasagne och varit seg hela dan. Slösat bort tiden. Den är väl också en begränsat mänsklig resurs. [skriet-smiley]

Jag håller kanske på att få reumatism, för mitt pekfinger gör ont för fjärde dagen tror jag, och igår började även handleden göra ont. Men bröstcancern tror jag är borta. Detta är dock svårt att avgöra säkert eftersom jag märkte av den mest när jag tränade och det har jag inte kunnat göra sen i torsdags då jag fick en hormonstav uppkörd i vänsterarmen vilket medförde ett förband som inte skulle bli blött på fyra dagar.

Plus att någon har stulit en av mina strumpor.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är det säkert, jag har ingen aning, jag har aldrig skrivit pinyin förut, lyssnar mest bara på musiken.



Broccolilasagne. Mystiskt. Aldrig ätit. Däremot vegetarisk lasagne med zucchini, babyspenat, tomatsås och getost.

2008-10-12 @ 22:24:06
URL: http://egoistikku.blogg.se/
Postat av: Emelie

mmmm....lasagne.... nom nom!

2008-10-15 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0