Hushållsnära tjänster

Vår städerska är här nu. Det känns jobbigare. Det känns konstigt att ha nån som städar åt en. Jag kände mig tvugen att sitta och plugga hela tiden medan hon städade så att jag åtminstone gjorde något vettigt medan hon jobbade. Men sen hade jag gjort både dagens och morgondagens läxor och en massa extra. Jag vill träna, men jag kan inte gå hemifrån eftersom Sigrid inte är hemma (hon möter en kompis på flygplatsen).

En jobbig sak är att jag får huvudvärk titt som tätt. Eller då och då i alla fall, vilket är en oroväckande utveckl
ing eftersom jag nästan aldrig fick det förut.

image68
Den bortre byggnaden bor jag i, på femte våningen.

Nu diskuterar jag amerikanska partiplattformar med Mike och orkar inte skriva mer. Ciao!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205133484_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-10 @ 09:15:51
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0