kvällens framtidsplaner

image63

I Framtiden kommer alla mina vänner att sluta vara mina vänner och bara vara Andras vänner eller Varandras vänner. Det här är en utveckling som länge har tyckts lura runt hörnet och ibland är man ganska säker på att den redan börjat. Ibland inträffar det faktiskt så smått fast hittills har jag klarat mig, vissa skulle kanske t.o.m. kalla det en helt normal process att mista en vän ibland.. Men i Framtiden kommer allt att gå under för jag kommer inte lyckas med det stora projektet att skaffa Nya vänner så när alla mina vänner är Andras vänner kommer jag känna att det nog ändå inte är värt allt jobb att vara vid sina sinnens fulla bruk och slutligen bli Galen.

Och min psykos kommer vara mycket värdare än nåt av mina Vänners töntiga lyckoliv.

HA!












(OBS! Jag är för tillfället inte deprimerad egentligen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0