ensam och hungrig

Jag var lovad en promenad till en sjö, mackor och varm choklad med grädde. Men nu sitter jag här lämnad av min pojkvän i min pojkväns rum sedan en evighet tillbaka medan han sätter upp teckningar på vit kartong. Något som inte borde ta en evighet skulle jag ha trott, men oj så lite man vet om livet. Eftersom jag fortfarande hoppades lite på varm choklad och mackor, och för att jag trodde att det inte fanns något annat ätbart än en restsallad, drog jag mig för att rädda mitt liv när jag höll på att avlida av hunger, men till slut tog jag lite youghurt och müsli vars existens jag totalt glömt. Men jag tog inte så mycket. För hoppet har inte dött totalt. Vilket resulterar i att jag fortfarande är jättehungrig. Och har en liten youghurtskål att diska. Jaha ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0