det komplicerade livet

Man borde träna var typ var fjärde timme. Eller två gånger om dan eller nåt. Då skulle man vara glad och pigg och undvika andra, grövre missbruk (läs exempelvis förmiddagskaffe). Fast å andra sidan är det jobbigt att ha måsten inplanerade i sin dag, det kan skapa stress och överdriven Ångest redan då man kommer till medvetande på morgonen och istället leda till grövre missbruk (läs exempelvis kanelbulle). Så vad är slutsatsen av denna ogenomtänkta tanke? Att livet är komplicerat antar jag.

Eller att Friskis är chansen till sann lycka genom att inte alltför dyrt erbjuda varierade träningsformer under en stor del av dagen på tre olika platser i staden vilket främjar spontanträning så att man får sina endorfin- och adrenalinkickar men inte behöver ha några måsten inplanerade.

Men det är inte så enkelt egentligen. Dessutom tror jag att jag övervärderar träningens positiva knarkartade effekter för tillfället, för att det piggade upp mig väldigt idag. Men det funkar inte lika bra varje gång. (Fast ofta. Tänk på det.)

Men dagens slutasats blir ändå: LIVET ÄR KOMPLICERAT

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg :) Var med och tävla om du vill.
Kram :)

2008-02-05 @ 18:45:04
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0