Trött

I förrgår kom jag hem vid tre och gick upp kvart i åtta morgonen efter för att åka till banken och lämna in pappren och passet för att få mitt alien residence permit. Känns bra att ha det gjort i alla fall. Kan hämta det på fredag, ska bli skönt att ha allt fixat för ett tag framåt. Kina är så byråkratiskt.

Igår kom jag hem vid två tror jag (tittade inte direkt på klockan utan stupade ganska direkt i säng) och nu på morgonen klockan nio ska wushutränaren visa sina olika stilar så nu är jag uppe igen. Själv går han upp halv sex varje morgon så han tycker klockan nio är ganska sent.

Igår träffade jag Monica, min language partner. Hon var jättetrevlig och bra, det enda som är synd är att min engelska inte är tillräckligt bra för att kunna hjälpa henne med allt. Men jag kunde ändå hjälpa henne lite och vi ska ses igen nästa helg.

Igår kväll var det girls night out med Anna, Jenn, Laura och Sarah.

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0