Shopping eller kanske snarare inköp

Christel and Charlotte i affären

Idag shoppade jag mest hela dagen med belgarna. Inte nöjesshopping utan mest bruksshopping, sådant som var nödvändigt. Det mest shoppingartade var kanske en dvd för 15 kuai, "Livet från den ljusa sidan", som jag aldrig sett slutet på. Ska ställa om vilken region jag har så att jag kan titta. Tyvärr åt vi lunch på Mcdonalds. Jag förstod inte riktigt varför men jag var medgörlig och åt pommes frites och majs... Till middag åt vi pizza på ett ställe som hette Mr Pizza. Min kostade 58 kuai, och flera var ännu dyrare. Men det var vanligt att folk delade. Annars var det väldigt dyrt med kinesiska mått.

image4

Jackie gör reklam för medel mot håravfall... Han har ju en rejäl kalufs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0