Plugg och SAGA!

Jag pluggar och pluggar. Jag är trött. Jag ringer folk som inte svarar men talar med andra som är här och vissa som inte är här men som ändå är mer här än de som inte är här alls.

Enligt våra beräkningar kan jag mellan 800 och 1000 tecken nu. :)

Jag spenderar för mycket pengar på kaffe där jag pluggar. Jag borde jobba lite så att jag inte ruineras.

Det finns tusentals gula löv här nu och du kan inte dela dem med mig.

Jag kan inte skicka sms från min telefon till Sverige. Eller rättare sagt, jag kan skicka dem, men det försvinner någonstans. Troligen i etern, och om man åker till månen finns de där allihop och väntar på er. Men jag kan ta emot sms från Sverige, så om ni har några slantar (säkert många, har ingen aning om vad det kostar) över på mobilen kan ni ju alltid förgylla min dag på 008613522195776.

Jag borde duscha. Särskilt om jag ska hinna måla naglarna svarta. Men de kanske får vänta.


En saga!

Hedvigs små naglar sitter på en rad
(för fingrarna sitter ju på en rad
och naglarna på fingrarna
på handen
var sin hand)

de sitter där
och väntar
vickar lite upp och ner ibland
när händerna gör saker
(som att skriva)

men de är nakna
och klippta
(för annars kan man inte knyta näven
och jabb jabb cross)

så de väntar
och kanske väntar de än

SLUR!

eller okej. SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0