it's very funny cause I got no fucking money

Bankomaterna har nu bestämt sig för att mit två månader gamla kort är ogiltigt. Och värdelösa Xiang Shan-parken där löven inte ens var röda åt upp 110 spänn av mina 170 idag. Och utöver det fick jag ett sms om att mobilpengarna började ta slut, så där försvann 50 kuai till...
Visste dock att Sigrid kunde låna mig pengar, så för tillfället har jag en hundring och ett mat kort laddat med lite pengar. (Och häromdan betalade jag bara en kuai för min mat i matsalen istället för 6, antar att han tryckte fel. Dagen innan det höll han på att glömma att ta betalt av mig över huvud taget, men jag insisterade. Avstod dock från att försöka säga något igår...)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lily Allen!

2007-11-16 @ 21:17:00
URL: http://nettelblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0