Allt under himmelens fäste

Idag fick jag beröm för min kinesiska från en kines och från medstudenter. Och tinglitentan var mycket lättare än vad vi hade förväntat oss, synd att jag la ner tid på att plugga till den igår. Yuedun var lite svårare. Tror att jag klarade den i alla fall. Imorgon har kouyu. Eh, måste nog översätta. Tingli är hörförståelse, yuedu läsförståelse och kouyu muntligt (munspråk hihi). Morgondagens tenta är trevligt nog inte klockan åtta som det har varit igår och förrgår utan min tid är tio över tio. Men jag är trött som en utpumpad liten strumpebandssnok så jag funderar ändå på att lägga mig snart.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Likna dig för Guds skull inte vid en strumpebandssnok för då kommer Folke att hoppa högt och skrika när han ser dig!

2007-11-08 @ 18:58:10
URL: http://kilklack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0