Om du sedan trycker en gång till blir värdet oändligt!

Haha!
Jag sitter och dricker iskallt snabbkaffe från igår och ska försöka kontrolläsa en manual till en luftfuktare. Men jag håller hela tiden minst en msn-konversation igång. Först pratade jag med Mike om våra olika smärtor (hans huvudvärk, som åtminstone inte verkar vara Hortons huvudvärk, och mitt knäproblem) m.m. och när han försvann till gymmet kom Miriam i Stockholm online (klockan sex på morgonen!) och vi inledde en diskussion om turism i Sverige. För här sitter jag på andra sidan jorden och har sett sommarpalatset två gånger i mitt liv, men har aldrig varit i Lappland. Tänk bara, ishotellet! Det lär vara typ samma temperatur som mitt rum men rätt mycket snyggare...

Windows Media Player slumpade just fram Kent åt mig. LOL. Och jag sjunger med. Musik non stop till slut.

 image55
En bild som inte har nåt med idag att göra från när vi var på tehus med skolan. Som inte ens är tagen med min kamera...
Men eftersom jag inte laddade upp den för nån månad sen eller när det var kan jag ju lika gärna visa den nu...
Det är jag, Cunlong, Karina, Clem, Aikai och Natalia.

Kommentarer
Postat av: Johan Bengtsson

Bara en sak, vaddå "om du sedan trycker en gång till blir värdet oändligt"? Vad hade det med saken att göra?

2007-12-08 @ 08:59:57
URL: http://www.phonocratic.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0