Snabbisinfo

Provet var skitsvårt så jag gick efter halva som ganska många andra. Var dessutom extremt trött p.g.a. den konstiga tidskillnaden. Lyckades i alla fall få pengar och betala min hyra. Handlade lite allt möjligt, bl.a. en skruttig ficklampa som slutade fungera och började läcka batterisyra. Och kinesiskt bröd som skulle föreställa att inte var vitt. Det var liskom stickigt i toastskivorna... Har också (som ni märker) fixat internet (tog ett tag av köande och blankettifylnnad och väntan) men inte lyckats använda skype än eftersom det hackar. Inte heller kunnat läsa Carls blogg eftersom Kina cencurerar den. Upptäckte att min telefon är låst för telia. :P Men pappa har pratat med telia så det ska gå att fixa.Har träffat en del folk, lite svenskar och birtter och belgare och jag hängde med belgarna hela kvällen plus några makedonier. Nu är jag trött. Jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0