Godkväll

image4
(Så här kunde det gått om jag inte hade fått några hepatitsprutor...)


Imorgon tar jag flyget österut, till Kinas huvudstad Beijing. Där ska jag spendera större tiden av året som kommer, studerandes kinesernas fina språk. Eftersom jag är ett strumpebarn består mitt bloggnamn av orden strumpa och barn på kinesiska. Det du.

Om du är intresserad av mig eller intresserad av Beijing eller kanske både och kan den här bloggen kanske bli något för dig. Förutsatt att blogg.se är tillgängligt från Kina och inte cencurerat. Är det så blir denna blogg ganska kort och ointressant. Men annars hoppas jag att den ska bli lång och intressant. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0